وزیر كشور: مجری قانون و حافظ رای مردم هستیم
نوشته شده توسط : zwembril

' مصطفی محمد نجار' كه پیش از خطبه های نماز جمعه امروز تهران سخن می گفت افزود : تردیدی نداریم كه مردم با بصیرت ایران از شرق تا غرب ، شمال تا جنوب و از همه گروه ها و طوایف، سنی ، شیعه و اقلیت های دینی با وحدت و اتحاد مثال زدنی خود تصویری از وفاق و همبستگی ایران اسلامی را در انتخابات به نمایش خواهند گذاشت .

وی با تاكید بر حضور گسترده و پرشور مردم ایران در انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی تصریح كرد : همكاران من در سراسر كشور روز 12اسفند با آغوش باز منتظر حضور مردم در حوزه های انتخابیه هستند .

نجار با بیان اینكه منتظر خلق حماسه دیگری از حضور پرشكوه مردم در انتخابات مجلس نهم هستیم گفت : هر چه این حماسه پرشكوه تر باشد دشمن بیشترعقب نشینی خواهد كرد .

وزیر كشور با ارایه گزارشی از روند برخی اقدام های صورت گرفته در ستاد انتخابات كشور به نمازگزاران گفت : با توجه به تجربه برگزاری انتخابات قبلی تلاش كرده ایم تا این دوره نسبت به دوره های قبل از برجستگی هایی برخوردار باشد .

نجار استفاده از سیستم عامل رایانه ای بومی و جامع را برای برگزاری انتخابات مجلس نهم یكی از مهم ترین برجستگی های این دوره از برگزاری انتخابات نسبت به دوره های قبل عنوان كرد و گفت: تا امروز 16 مرحله از 25 مرحله اجرایی انتخابات كاملا رایانه ای است كه با ثبت 120میلیون ركورد، دقت و سرعت در انجام این مراحل هم افزایش یافته است .

وی افزود: رایانه ای شدن انتخابات سبب شد تا برای نامزدهای انتخاباتی در هنگام ثبت نام پرونده الكترونیكی تشكیل و به سرعت در اختیار مراجع چهارگانه برای رسیدگی قرار گیرد .

وزیر كشورهمچنین از برگزاری انتخابات كاملا رایانه ای در 10درصد حوزه های انتخابیه كشور خبر داد و گفت : این 10درصد شامل 14 حوزه در 14 استان می شود .

وی ادامه داد : برگزاری انتخابات تمام رایانه ای در این 10درصد حوزه های انتخابیه به شكل آزمایشی است تا در انتخابات های آینده ، انتخابات در تمام كشور به شكل كاملا رایانه ای برگزار شود .

نجار تهیه و تدوین طرح جامع آموزشی دست اندركاران برگزاری انتخابات و برگزاری دوره های تربیت مربی در حوزه فناوری اطلاعات را از دیگر برجستگی های این دوره از انتخابات در مقایسه با دوره های قبل عنوان كرد .

وزیر كشور با بیان اینكه برای حضور در رقابت های انتخاباتی مجلس نهم 5 هزار و 405 نفر كاندیدا شده بودند ادامه داد : آمار ثبت نام كنندگان و تایید صلاحیت شدگان در هیات های اجرایی ، نظارت و شورای نگهبان نشان دهنده افزایش مشاركت و تایید صلاحیت شدگان در مقایسه با دوره های قبل است .

وی با بیان اینكه 70درصد نامزدهای انتخاباتی مجلس نهم تایید صلاحیت شده اند تصریح كرد : به طور متوسط برای تصاحب هر كرسی مجلس نهم 12 نفر باهم رقابت می كنند كه ممكن است در برخی حوزه های انتخابیه این عدد بیشتر و در برخی حوزه ها كمتر باشد .

این عضو كابینه دهم با اشاره به توطئه های دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب برای دلسرد كردن مردم تاكید كرد : تجربه برگزاری انتخابات در دولت نهم حاكی از افزایش مشاركت در انتخابات است و این توطئه ها تاثیری بر حضور حداكثری مردم نخواهد داشت .

نجار با بیان این مطلب كه در دولت نهم، چهار انتخابات برگزار شده است ادامه داد : مشاركت مردم در انتخابات مجلس هشتم 4.1درصد ، چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری 14.6درصد ، سومین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا

14.8 درصد، دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 23.5 درصد افزایش یافته است .

وزیر كشور پیش از ارایه گزارش انتخاباتی خود از تریبون نماز جمعه تهران از حضور پرشكوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر كرد و گفت: كشتی بزرگ ملت ایران به فضل الهی و با هدایت رهبری و تدابیر حكمیانه رهبر معظم انقلاب از دریای متلاطم توطئه ها به سلامت عبور و الان در اوجح اقتدار و افتخار قرار دارد.

وی با تاكید براینكه دولت دهم و رئیس جمهوری دغدغه ای جز خدمت به مردم ندارند تصریح كرد : با خدمات دولت كشور هم اكنون در مسیر پرشتاب رشد و پیشرفت قرار گرفته و نوید بخش آینده ای درخشان است .

نجار با بیان اینكه جوانان ایرانی دروازه های علم و دانش را در نوردیده و آن را از انحصار برخی كشورها خارج كرده اند گفت: تحریم برای جوانان دانشمند ایرانی فرصتی برای استقلال و خودكفایی برای كشور شده است .

وی از رشد كشور درهمه علوم و زمینه ها خبر داد و افزود: دستاوردهای بزرگ كشور درعلوم مختلف سبب شده رتبه ایران (درعلوم مختلف )در جهان به میزان قابل ملاحظه ای ارتقا یابد .

نجار با اشاره به مشكلات اقتصادی آمریكا و اروپا یادآور شد : ایران از معدود كشورهایی است كه با رشد صادرات و افزایش ارزش بورس و رشد سرمایه گذاری مواجه بوده است .

وزیر كشور دولت دهم از برنامه ریزی دولت برای رشد صادرات غیر نفتی به 45 میلیارد دلار خبر داد و گفت: رشد صادرات غیر نفتی ابتدای دولت نهم 7میلیارد دلار بود كه هم اكنون به 32 میلیارد دلار رسیده است .

وی افزود: دشمنان انقلاب و كشور وقتی دیدند نمی توانند انقلاب را نابود كنند به سراغ مردم رفته اند تا آنها را نسبت به نظام و انقلاب بدبین كنند.

نجار ترور دانشمندان هسته ای را در راستای این سیاست غربی ها و آمریكا علیه كشورمان اعلام كرد و افزود: تلاش در جهت القای بحران در كشور، سیاه نمایی ، راه انداختن جنگ روانی و رسانه ای ، ناكارآمد نشان دادن دولت و نظام و غبار آلود كردن فضا با هدف مایوس كردن دشمن و دانشمندان كشور از دیگر سناریوهای دشمنان برای دلسرد كردن مردم در صحنه های انقلاب است .

وی با تاكید بر اینكه امروز در همه جای كشور امنیت و احساس امنیت بخوبی ملموس و مشهود است ادامه داد : دشمن ناامید تر از گذشته برای كاهش حضور مردم در انتخابات تلاش می كند كه البته این حضور پررنگ تر از گذشته خواهد بود .

اجتمام **9171**1542





:: برچسب‌ها: ایتالیا , ژاپن , ظروف چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: